Vegueria del Penedès

CAOS A LA XARXA FERROVIÀRIA

Retards a l'AVE Barcelona – Madrid per manca de subministrament elèctric entre Sant Vicenç i el Prat


ACN El Vendrell

19-03-2025 20:12

L'R2 Sud també presenta demores de vint minuts de mitjana per una incidència entre Garraf i Sitges

Retards a l'AVE Barcelona – Madrid per manca de subministrament elèctric entre Sant Vicenç i el Prat. ACN

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La línia d'alta velocitat entre Barcelona i Madrid presenta retards aquest dimecres a la tarda per manca de subministrament elèctric entre Sant Vicenç dels Horts i el Prat de Llobregat, segons informa la gestora de la infraestructura pública, Adif. La companyia afirma que s'està treballant per solucionar l'avaria tan aviat com sigui possible. Renfe, per la seva banda, ha apuntat que la incidència afecta tots els operadors, no només els AVE. A l'estació de Sants s'ha tancat la zona d'embarcament per evitar aglomeracions. D'altra banda, la línia R2 Sud de Rodalies també presenta demores de vint minuts de mitjana a causa d'una incidència a les instal·lacions entre les estacions Garraf i Sitges.

Cal recordar que eles línies R17 i RT2 es cobreixen amb un servei alternatiu per carretera entre Tarragona i Salou – Port Aventura fins al 28 de març per obres que executa Adif.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.