DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

PETANCA

A punt per al debut oficial de la tripleta femenina del Club Petanca Vilanova


Club Petanca Vilanova Vilanova i la Geltrú

21-03-2025 17:49

La tripleta femenina del Club Petanca Vilanova. Eix

Ana Balduz, Eli Gonzalez, Laura Mellado i Blanca Sorio. Aquestes jugadores formen part ja de la història del Club Petanca Vilanova i la Geltrú en ser les primeres jugadores en debutar oficialment amb el club en competició oficial en la modalitat femenina.

Aquest pròxim diumenge 23 de març, el C.P. Vilanova i la Geltrú escriurà una plana més a la seva història, debutant al Campionat de Catalunya de tripletes, classificatori pel campionat d'Espanya, en la modalitat femenina. La tripleta vilanovina combina perfectament els valors del club, ajuntant l'experiència, la il·lusió i el futur en les 4 jugadores vilanovines.

C.P. Gran Via i C.P. Santa Coloma, equips amb una gran trajectòria, seran les rivals en aquest debut, però en il·lusió i ganes, a les vilanovines no les guanya ningú. Jornada emocionant per tots i totes les integrants del club i desitgem tota la sort del món a les nostres jugadores.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.