DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

NOTA DE PREMSA

Es clou el Fotomaig 2005 amb l’entrega de premis dels concursos del Centenari de la Sardana i del Carnaval


Ajt Sitges

30-05-2005 22:06

El fotògraf Andreu Noguero ha estat el guanyador dels dos concursos. Afeccionat a la fotografia des de fa més de vint anys, Noguero col•labora periòdicament amb les activitats de promoció i de difusió de l’art fotogràfic de Sitges i de la comarca del Garraf.

Els Amics de la Sardana han organitzat el concurs fotogràfic sobre la sardana a Sitges, dins dels actes commemoratius del seu centenari. El concurs ha comptat amb la participació de més de 50 fotògrafs de Sitges i d’altes indrets de Catalunya.

D’altra banda, l’associació cultural Finestra Oberta ha celebrat la novena edició del Concurs de Fotografies de Carnaval. L’entitat també organitza els concursos de la Festa Major i les festes de Nadal. Finestra Oberta commemorarà l’any vinent el desè aniversari dels concursos fotogràfics de les festes sitgetanes i ho farà amb una exposició col•lectiva de tots els guanyadors.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.