JUDO
24-03-2025 16:53
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Pavelló Municipal del Vendrell va ser testimoni d'una jornada emocionant en l'últim rànquing infantil de la temporada, on l'Escola de Judo Vilafranca-Vilanova va deixar una marca imponent. Amb set joves promeses en acció, el club va collir un or, una plata, un bronze, un cinquè lloc i dos setens llocs, demostrant la fortalesa del seu planter.
La figura destacada va ser Iker Cabrera, que va assolir l'or en la categoria de -42 kg i va consolidar la seva posició a la selecció catalana de judo infantil. Cabrera representarà Catalunya al Campionat d'Espanya a Osca el proper abril, un èxit merescut després d'una actuació impecable.
En la categoria femenina de -36 kg, Ivet Fernàndez va demostrar la seva qualitat arribant a la final, on va obtenir una meritòria medalla de plata. Leo Pitton també va pujar al podi, aconseguint el bronze en -38 kg després d'una lluita intensa en la repesca. El seu germà Pablo Pitton va quedar a les portes del bronze, finalitzant en cinquè lloc. Aaron Aparicio, Pau Martin i Jordi Martínez van completar la participació del club, demostrant el seu talent tot i no aconseguir medalla.
El diumenge, l'acció es va traslladar a Xilxes, València, per a la tercera jornada de la Lliga del Mediterrani. Una vintena de judoques més joves del club van participar-hi, obtenint resultats excepcionals i confirmant el gran nivell i la bona salut de l'Escola de Judo Vilafranca-Vilanova.
Aquest cap de setmana ple d'èxits reforça la posició de l'Escola de Judo Vilafranca-Vilanova com a referent en el judo català, amb una combinació de talent jove i resultats destacats que auguren un futur brillant per al club.
PUBLICITAT
PUBLICITAT