CASTELLS
16-06-2025 9:06
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Els Castellers del Foix van fer camí cap al cor dels Pirineus per sumar una nova diada al seu calendari, aquesta vegada com a colla convidada pels Castellers d'Andorra en motiu de la diada de la Parròquia, celebrada a Escaldes-Engordany. Tot i que la cita no figurava inicialment al programa dels cubellencs, la colla va demostrar capacitat de mobilització i compromís, desplaçant una cinquantena de camises turqueses fins a terres andorranes.
En un ambient de bona entesa i companyonia, els del Foix van alçar castells de sis com el 3 de 6 i el 3 de 6 amb agulla, confirmant el bon moment de forma de la colla i mantenint el pols de la temporada. La jornada va culminar amb un dinar de germanor al local dels amfitrions, on l’ambient festiu i el caliu casteller van ser els grans protagonistes.
Ara, la mirada de la colla es fixa en una de les cites clau del seu calendari: la diada de la Festa Major de Baix a Mar, a Vilanova i la Geltrú. Diumenge 29 a la tarda, els del Foix compartiran plaça amb dues colles de pes, els Bordegassos de Vilanova i els Xicots de Vilafranca. Amb l’objectiu de portar-hi les millors estructures, la colla afronta dues setmanes d’assajos intensos, amb la voluntat de revalidar fites com el 4 de 7 descarregat recentment a Cubelles i, potser, fer un pas més en la seva progressió.
PUBLICITAT
PUBLICITAT