DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

RODALIES

Retards que poden superar els 30 minuts a l'R4 per una incidència derivada de l'incendi de dissabte a Martorell


ACN Sant Sadurní d'Anoia

23-06-2025 18:59

Tècnics d'Adif treballen per reparar la infraestructura entre Sant Sadurní i Martorell Central

Retards que poden superar els 30 minuts a l'R4 per una incidència derivada de l'incendi de dissabte a Martorell. Bombers

Es registren retards que poden superar els 30 minuts a les línies R4 i R8 entre les estacions de Sant Sadurní i Martorell Central, amb afectacions a la resta de la línia, segons ha informat Renfe. L'origen del problema és una incidència en la infraestructura entre aquestes dues estacions derivada de l'incendi del dissabte, que va obligar a interrompre la circulació. Tècnics d'Adif treballen per reparar la infraestructura. Mentrestant, hi ha una reducció de la freqüència de pas entre Martorell Central i Vilafranca del Penedès. A més, els trens amb origen o destinació Vilafranca començaran o acabaran a l'estació de Martorell Central.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.