DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

La música independent omple el Molí de Mar de Vilanova


VD

04-07-2005 22:50

El col·lectiu La Medusa ha organitzat una nova edició del festival Faraday

El grup "La Costa Brava" al Festival Faraday aquest dissabte a Vilanova. fdg/tere belmonte

Amb una bona acollida de públic i en un marc incomparable, alguns dels grups més populars del panorama independent estatal han actuat aquest cap de setmana a Vilanova. El col·lectiu La Medusa ha mantingut l'aposta per aquest festival, que organitzen en col·laboració amb l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona. És la segona edició de Faraday, encara que rep l'herència d'altres muntatges similars d'anys anterior.

En la festa inaugural, els Miqui Otero, Kiko Amat, Eddie Piller i Rojiblanco, entre d'altres, van ser els encarregats de trencar el gel, juntament amb el cantant de Los Sencillos, Miqui Puig. El festival promou estils musicals que van del pop al punk alternatiu i ha tingut un pressupost de 22.408 euros. Els organitzadors es marcaven com a repte arribar als 600 espectadors per tal de poder cobrir les despeses de Faraday.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.