PUBLICITAT
26-08-2025 13:20
El passat mes de gener, l’Ajuntament va retirar els bancs situats a l’exterior del passadís entre els terrenys on hi havia l’escola Marta Mata i la llar d’infants Mestral, al·legant el seu deteriorament. Vuit mesos després, però, aquests bancs encara no han estat substituïts.
La manca de solució a aquesta problemàtica va ser traslladada a l’Associació de Veïnes i Veïns del Tancat III, que al mes de juny es va posar en contacte amb el regidor responsable, Alfons Herrera. Aquest va respondre que els bancs es col·locarien en breu. Davant la inacció municipal, al ple del mes de juliol (celebrat a l’agost) l’entitat va presentar una pregunta escrita, obtenint com a resposta per part de l’alcalde de Vendrell, Kenneth Martínez del PSC, que els bancs es col·locarien quan sigui possible.
Davant la falta de resposta efectiva i la demanda creixent dels usuaris de la pista -moltes famílies i infants del barri-, l’entitat veïnal exigeix a l’Ajuntament del Vendrell celeritat en la reposició dels bancs i lamenta que, després de vuit mesos, aquest espai tan utilitzat continuï sense aquest servei bàsic.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT