PUBLICITAT
PLA INUNCAT
21-09-2025 21:21
Els Bombers de la Generalitat busquen des d'aquesta tarda dues persones que haurien desaparegut a Sant Quintí de Mediona (Alt Penedès) després que el seu cotxe hagi estat arrossegat per l'aigua a causa de les intenses pluges.
El vehicle ha estat localitzat buit, i ara els serveis d'emergències fan recerca per trobar els dos ocupants. De fet, els Bombers han fet durant tot el dia més de 300 serveis, 120 dels quals en la darrera hora. Per això, tot i que les pluges puguin amainar, es demana precaució perquè els rius i rieres poden seguir creixent en les pròximes hores.
Pel que fa als excursionistes atrapats a la Santa Cova de Montserrat, s'està intentant obrir el camí amb maquinària pesant per poder-los treure d'allà amb seguretat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT