PUBLICITAT
FLASH
01-08-2005 22:24
Els Bordegassos volien recuperar la confiança amb una exhibició de Festa Major que els deixés confirmar la gamma de vuit que es resisteix darrerament. Però la canalla no va acompanyar, precisament per falta de confiança. I és que els darrers assajos no van comptar amb la seva presència ja que es trobaven de colònies, com fan la majoria d'infants en aquestes dates.
La colla castellera de Vilanova volia aprofitar la diada de festa major per consolidar el quatre de vuit, però ho van aconseguir. Els de la camisa de color groc terròs van provar el carro gros dues vegades, però la canalla es va fer enrera per una important falta de seguretat.
Així, els Bordegassos no van poder estrenar el dos de set, un dels grans objectius que s'havien marcat per aquesta diada. Per això, els Bordegassos van rematar l'actuació amb un quatre de set amb l'agulla i el cinc de set.
La Colla Jove Xiquets de Tarragona, una de les convidades de la diada de festa major, va completar el dos de vuit amb folre i va descarregar el tres i el quatre de vuit. La Colla Vella dels Xiquets de Valls, l'altra convidada, va completar el cinc de vuit i el dos de vuit amb folre
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT