PUBLICITAT
CASTELLS
20-10-2025 17:46
Els Nens del Vendrell van actuar aquest diumenge a la Diada del Dia de la Colla dels Bordegassos de Vilanova, celebrada a la plaça de la Vila de Vilanova i la Geltrú, acompanyats dels Minyons de l’Arboç.
La colla vendrellenca va obrir la diada amb un 5 de 7 descarregat, una construcció sòlida que va donar pas al plat fort de la jornada. En segona ronda, els Nens van descarregar un 4 de 8, el dissetè de la temporada, amb diverses estrenes que van posar de manifest el bon estat de forma del grup. Van completar les rondes de castells amb un 7 de 7, i van acomiadar-se de la plaça amb tres pilars de 4.
Amb aquesta actuació, els Nens del Vendrell tanquen les seves sortides de la temporada i encaren ja la recta final amb la Diada de Sant Zacaries, una cita molt especial per a la colla, que enguany es trasllada al dissabte 25 d’octubre i inclourà activitats durant tot el dia i la setmana següent.
Programa de la Diada de Sant Zacaries 2025
Dissabte 25 d’octubre
• 8.15 h: Pilar homenatge a Marcel·lí Güixens (Cal Jornet, carrer dels Cafès)
• 9.45 h: Pilar homenatge a Emili Miró (Cal Jornet)
• 10.00 h: Esmorzar al local per als participants de les matinades (botifarra i cansalada dels CuiNens)
• 11.30 h: Campionat de bitlles catalanes
• 17.15 h: Pilar homenatge a Jan Julivert (carrer de Santa Anna)
• 18.00 h: Diada castellera de Sant Zacaries (carrer de les Quatre Fonts) • 19.30 h: Bingo (plaça del Tívoli)
• 21.00 h: Sopar de germanor (plaça del Tívoli)
• 5 € socis / 10 € no socis
• 23.00 h: Concert amb Balta & Guillem, PD Crocs i PD Altaveu del Pati
• 3.00 h: Fi de festa
Setmana del 27 d’octubre a l’1 de novembre
• Dimarts 28: Jocs de taula (a partir de les 17.00 h, al local)
• Dimecres 29: Sessió de lideratge femení
• Dijous 30: Projecció del documental “Concurs 1970. El desafiament Nens/Vella” (20.30 h, al local)
• Divendres 31: Correbars (21.00 h, sortida des del local)
Amb aquesta agenda, els Nens del Vendrell posaran punt final a una temporada intensa i plena d’emocions, mantenint l’esperit festiu, participatiu i de germanor que caracteritza la colla.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT