Vegueria del Penedès

TENNIS TAULA

Tennis taula. Oriol Monzó guanya a Duran a l’Open Setmenat


Jordi

01-08-2005 23:24

Final Vilanovina d'alt nivell

Oriol Monzó i Marc Duran segueixen pujant al podi

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!


El sitgetà es manté al seu millor nivell i guanya a l’Open de setmenat , organitzat pel club Falcons Sabadell. Primera edició d’un torneig amb un molt bon nivell i que es pot consolidar en els propers anys. Va participar i jugar la final contra el vilanoví Marc Duran, en una de les poques vegades que se l’ha vist jugar a Catalunya avans d’iniciar altre cop la pretemporada a Alemanya. El vilanoví guanyava a quarts de final a Jose Luis Andrade del Mollet per 3-1, precisament jugador que venia d’eliminar als jugadors del Vilanova Rafa Monzó i Salva Milà. En els quarts Oriol Monzó patia per guanyar en cinc sets al jugador local David Soler. En les semifinals dos grans partits Marc Duran guanyava 3-2 a Ramon Mampel del Defense La Palma, que està fent una excelent campanya als opens d’estiu i Oriol Monzó tambè per 3-2 s’imposava a Pere Navarro, l’altre jugador català que ha intentat l’aventura alemanya a Saarbruken.
Així la final estava servida entre jugadors del Garraf. I Oriol Monzó que coneix prou bè el joc de Marc Duran es pot dir que va sorprendre amb un 3-0 i demostra que ha estat el millor jugador de l’estiu on nomès ha perdut un partit, precisament contra el seu germà Rafa.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.