PUBLICITAT
PERDUDES I ROBADES
05-11-2025 11:09
La Policia Local de Vilafranca del Penedès exposarà els pròxims dilluns 10 i dimarts 11 de novembre unes 90 bicicletes recollides a la via pública durant els darrers mesos. L’exposició es podrà visitar a la prefectura policial (c/ Pati del Gall, 16), en horari de 9 a 13 h i de 15 a 20 h.
L’objectiu d’aquesta iniciativa és facilitar que les persones que hagin perdut o els hagi estat sostreta una bicicleta puguin intentar recuperar-la.
Per acreditar-ne la propietat, els interessats hauran de presentar la denúncia corresponent, o bé fotografies, documentació o qualsevol prova que permeti demostrar que la bicicleta que reconeixen és seva.
Amb aquesta acció, la Policia Local vol afavorir la recuperació de vehicles sostrets o abandonats i fomentar la col·laboració ciutadana en la lluita contra els robatoris i l’incivisme.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT