PUBLICITAT
FUTBOL
04-09-2005 23:19
El Vilanova encetava avui la seva participació en la Lliga 2005-2006, hi ho feia davant dun equip complicat. Un Gavà que sha reforçat molt i parteix en teoria com un dels favorits per fer el play-off.
Santi Palanca ha continuat amb el ja habitual 3-4-2-1 , amb Manel a la porteria; una línia de tres centrals amb Alquezar , Valldosera i Víctor Duran; quatre homes al mig del camp Juanje, Cristino, Javi Gonzélez i Alfonso, encara que aquests dos últims actuen com a falsos laterals; Santi Triguero com a mitja-punta per lesquerra, David Ávila com a mitja-punta per la dreta i Marc Sellarés en la punta datac.
El Vilanova ha començat el partit amb força empenta, fruit daixò Triguero ha tingut la primera oportunitat clara, després duna gran assistència de Sellarés, lextrem vilanoví sha plantat davant el porter però ha acabat fallant en lu contra u. Ja abans daquesta jugada el mateix Triguero havia recollit una pilota dins làrea, però la defensa del Gavà ha estat acertada i ha rebutjat el perill.
Després del primer quart dhora, el CF Vilanova ha baixat molt el ritme, Juanje retenia massa el joc, això feia que Cristino no es trobés còmode en la pivotació i Sellarés estava molt sol al davant per poder trenar alguna jugada amb relatiu perill.
El Gavà ha dit la seva amb una triangulació a la frontal de làrea on Manel ha estat magnífic davant del davanter del Gavà que ja encarava porteria. Han estat uns minuts de molt joc al mig del camp: on el Vilanova li costava molt trenar jugades, el Gavà buscava la passada llarga per tal de sorprendre a la defensa blava. De mica en mica, el Gavà anava controlant la pilota, encara que sense crear perill, només es pot destacar una rematada de cap després dun còrner i un xut llunyà molt ben aturat per Manel. El Vilanova ho ha provat també amb dos llançaments llunyans, el primer de Cristino i els segon dAvila, però en tots dos casos la pilota ha sortit desviada. Ja en els minuts finals de la primera part el Vilanova ha tingut un de les millors oportunitats del partit, quant Santi Triguero ha retallat molt bé al seu marcador i enviat una centrada que Sellarés ha rematat amb el cap obligant al porter visitant a desviar la pilota a còrner.
En la segona meitat no ha canviat gaire la tònica del partit, el Gavà intentava mantenir el control i el Vilanova sembussava al mig del camp, tot i això era lequip local el que donava més sensació de perill. Sellarés ha tingut lenèssima oportunitat després duna gran assistència dÀvila. Santi Palanca ha mogut banqueta i fet entrar a Nefta, substituint a Triguero, això li ha donat més verticalitat al Vilanova, però lequip vilanoví seguia sense trobar el punt feble de la defensa visitant. Arribaven els minuts finals i Iván Villanova ha entrat al camp substituint a Àvila, i això ha revolucionat el partit, després que el Gavà alertés amb dues incursions que finalment no han tingut perill, ha arribat la jugada del gol. Iván Villanova ha pentinat una pilota a la frontal de làrea i Sellarés després dun rebot ha controlat la pilota i ha marcat al minut 83 lun a zero que ja seria definitiu. A partir daquí, el Gavà ha pressionat i ha avançat línies però la defensa, que és el punt fort del Vilanova ha estat encertada i sha arribat així al final de lencontre.
Diumenge vinent el Vilanova visita el camp del recent ascendit Palafrugell, un partit que es jugarà a les sis de la tarda i en què els homes de Santi Palanca buscaran la segona victòria.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT