DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ESCOMBRARIES

La Generalitat atorga prop de 350.000 euros al Vendrell per impulsar la recollida selectiva


Redacció El Vendrell

13-01-2026 14:21

Aquesta setmana hi haurà sessions informatives per conèixer com funcionen els nous serveis i facilitar la transició

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

La Generalitat atorga prop de 350.000 euros al Vendrell per impulsar la recollida selectiva. Ajuntament del Vendrell

La Generalitat de Catalunya ha atorgat una subvenció de 348.281,12 euros a l’Ajuntament del Vendrell per finançar actuacions destinades a millorar i fer més eficients els sistemes de recollida selectiva dels residus municipals. L’ajut ha estat concedit per l’Agència de Residus de Catalunya (ARC), dependent del Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica.

La concessió d’aquesta subvenció coincideix amb la implantació del nou model de recollida de residus al municipi, un projecte que era una de les prioritats del consistori a l’hora de presentar-se a aquesta línia d’ajuts, amb l’objectiu d’incrementar els índexs de reciclatge.

El passat 1 de desembre va entrar en funcionament el sistema de recollida porta a porta als barris del Romaní i Bonavista, mentre que el 2 de febrer s’iniciarà el nou model amb contenidors intel·ligents als barris del Puig i el Pèlag i la Muntanyeta.

Per informar la ciutadania, aquesta setmana s’han programat diverses sessions informatives sobre el funcionament del nou servei. Els veïns del Puig i el Pèlag podran assistir a dues trobades els dies 14 de gener, a les 20 h, i 17 de gener, a les 11 h, al Centre Cívic L’Estació. Per la seva banda, la sessió adreçada als veïns de la Muntanyeta tindrà lloc el 16 de gener, a les 20 h, a l’Ajuntament del Vendrell.

L’alcalde del Vendrell, Kenneth Martínez, ha subratllat que “un dels grans reptes d’aquest any és la implementació del nou model de recollida de residus al municipi, i aquesta subvenció de la Generalitat serà un suport important perquè el projecte tingui èxit i permeti augmentar el percentatge de reciclatge al Vendrell”.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.