DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Els regidors de Benestar Social del Garraf volen més recursos


VD

20-09-2005 23:57

Vilanova i la Geltrú tidnrà un nou Punt de Trobada Familiar al 2006

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Joaquim Millán, regidor de Benestar Social de l’Ajuntament de Sitges, va presentar les problemàtiques en l’àmbit dels serveis socials a la vila i va reclamar més recursos per als ens locals.

En aquesta trobada, Montserrat Tur va anunciar la creació d’un nou Punt de Trobada Familiar a Vilanova i la Geltrú l' any 2006. Aquest serà un servei destinat a atendre i a prevenir la problemàtica que sorgeix en els processos de conflictivitat familiar, i en concret, en el compliment del règim de visites dels fills i de les filles establert per als supòsits de separació o de divorci o d' exercici de la tutela, amb la finalitat d' assegurar la protecció del menor.

D'altra banda, es va anunciar que el nou Centre d'Intervencions especialitzades de referència per la comarca del Garraf s’ubicarà a Sant Feliu de Llobregat i tractarà les problemàtiques de la violència de gènere.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.