27-09-2005 9:10
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Aquest divendres una cinquantena de Falcons de Vilanova i la Geltrú sortiran en autocar per anar a actuar al País Basc. La colla te previst actuar dins del programa d'actes de la setmana cultural dIrun dissabte al matí, després de la recepció oficial que els farà lalcalde de la localitat, al saló de plens de lajuntament. A la tarda, els vilanovins es desplaçaran fins a Hernani per fer-hi una segona actuació.
Les actuacions al País Basc son un clàssic al calendari dels falcons vilanovins, i és que poblacions com Zumarraga, Bilbao, Gernika, Zarautz i Zumaia,ja han vist les exhibicions dels falcons en els vuit anys que porten des de la recuperació de la colla.
PUBLICITAT
PUBLICITAT