Vegueria del Penedès

FLASH

CCOO denuncia els problemes de salubritat dels jutjats de Vilanova


VD

29-09-2005 19:08

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Des de fa anys, i de manera intermitent però molt freqüent, l'edifici judicial pateix talls en el suministrament d´aigua, segons ha informat el sindicat. Aquest fet ha estat posat de manifest reiteradament tant per part del personal afectat, com per la delegada de prevenció denunciant; però l'Administració no ha efectuat les reparacions necessàries a les bombes d´aigua de l´edifici.

Segons CCOO, "a més d´actuar amb negligència, l´administració ha donat evidents mostres de mala fe, ja que en data del 16 de febrer de 2005, i com a resposta a un escrit de CCOO, ens van adreçar un comunicat que deia, literalment que 'avui han començat a realitzar-se les obres per tal de reparar les dues bombes d´aigua existent a l´entrada de l´edifici”.

El sindicat alerta que "aquesta desídia i incompliment de la legislació en prevenció de riscos laborals la pateixen diariament tant els treballors dels tres jutjats ubicats a l´edifici com les desenes de professionals i ciutadans que hi accedeixen, ja que com és lògic els serveis sanitaris resten inutilitzats".

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.