FLASH
09-10-2005 21:56
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El director i productor de cinema, el basc Álex de la Iglesia, ha recollir el premi honorífic del festival, La Màquina del Temps. El responsable dalguns dels èxits més rotunds del cinema espanyol ha rebut el guardó de mans de l'actor Álex Angulo, que ha treballat en alguns dels títols d'Álex de la Iglesia, com "El dia de la bèstia".
Abans de recollir La Màquina del Temps, De la Iglesia ha pogut veure a l'escenari de l'Auditori un muntatge teatral sobre la seva primera pel·lícula, "Mirindas asesinas", durant la gala d'inauguració del festival.
L'actor Tristán Ulloa també han rebut avui el Premi Fundació Aisge a Dues Generacions, que ha compartit amb l'actriu Rosa Maria Sardà, que no ha pogut recollir el seu premi. El guardó el concedeix aquesta Fundació per segon any consecutiu- a dues figures destacades del cinema espanyol. L'encarregat d'entregar els premis han estat lactor català Sergi Mateu, vice-president i delegat dAISGE a Catalunya.
El festival de Sitges s'ha inaugurat aquest diumenge amb l'estrena del western galàctic "Serenity", de Joss Whedon, autor de series com "Buffy, la cazavampiros" i "Angel".
PUBLICITAT
PUBLICITAT