DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Terror amb accent català al festival de Sitges


VD

11-10-2005 22:52

Jaume Balagueró presenta la seva nova obra 'Fràgils', que protagonitzen Calista Flockhart i Elena Amaya

Jaume Balagueró i Elena Amaya al festival de Cinema de Sitges. fdg/rita lamsdorff

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El cineasta lleidatà Jaume Balagueró ha presentat un thriller sobrenatural. Es tracta d'una història de fantasmes que defuig dels efectes especials i que s'estrenarà el 14 d'octubre en més de 325 cinemes estatals.

Les protagonistes de la història són dues enfermeres d'un inquietant hospital infantil situat en un indret llunyà de l'Illa de Wight (Regne Unit). Quan el centre és a punt de ser desmantellat, comencen a succeir coses extranyes i un fantasma conegut com la nena mecànica trenca i deforma els óssos infantils com si es tractés de vidres.

El productor del film, Julio Fernández també ha rebut avui a Sitges un homenatge en forma de "Maria Honorífica", un premi a la seva treajectòria de producció, distribució i en favor del cinema fantàstic espanyol.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.