PUBLICITAT
RODALIES
04-06-2026 17:00
Renfe reforça el servei en les línies R1 i R2 de Rodalies de Catalunya durant els mesos d’estiu davant l’increment de la mobilitat, segons ha informat l’operadora aquest dijous en un comunicat. L’R1 incorpora a partir d’aquest cap de setmana set trens més per sentit els dissabtes, diumenges i festius entre Barcelona i Calella. En l’R2, hi haurà 17 trens addicionals els cap de setmana i festius en l’estació de Platja de Castelldefels a partir del cap de setmana del 13 al 14 de juny. En totes dues línies, els reforços es mantenen fins a l’1 d’octubre, amb més freqüències al matí en direcció sortida de Barcelona per facilitar l’accés a la costa, i en direcció tornada a la capital catalana a la tarda.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT