DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Els pescadors de Vilanova mantenen la vaga pel preu del gasoil


VD

20-10-2005 21:16

El col·lectiu es reunirà diumenge al vespre per decidir si dilluns continuen amb les protestes

Els pescadors de Barcelona i Girona s'han afegit avui a la vaga que van iniciar els de Tarragona per protestar contra l'augment del preu del gasoil. La Confraria de Tarragona ha organitzat aquest dijous al matí una manifestació a Madrid que ha comptat amb el suport d'uns 80 pescadors de la demarcació.

Els de Vilanova han decidit cotinuar amb la vaga aquest divendres i es reuniran diumenge al vespre per decidir si dilluns surten o no a la mar. Després de l'aturada habitual del cap de setmana, els pescadors de la capital del Garraf esperaran a les negociacions que es faran diumenge per decidir si abandonen o no les protestes.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.