DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Les associacions de veïns d'Olivella organitzen la primera Festa de la Verema


VD

25-10-2005 18:34

Durant la festa es va trepitjar raïm i es va fer un tast del primer most. FdG/Rita Lamsdorff

Els actes es van iniciar divendres amb la proclamació de les pubilles i els hereus de la vila. I van continuar durant el cap de setmana amb la primera trobada de plaques de cava que se celebra al municipi i un mercat d'antiquaris, que van compartir protagonisme amb la tercera fira d'entitats.

Una de les activitats centrals de Festa de la Verema va ser el pregó, que va pronunciar Carlos Esteva, de Can Ràfols dels Caus. Després de la lectura del pregoner, es va donar el tret de sortida a la trepitjada del raïm i el tast del primer most, que es va servir acompanyat de pa amb vi i sucre per a tothom.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.