30-10-2005 18:01
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La requalificació dels terrenys de Can Coral no és el motiu pel qual mhan volgut assassinar, va explicar ahir en roda de premsa lalcalde de Torrelles de Foix Salvador Miralles. Així, doncs, quin és el motiu? La resposta que van rebre els periodistes va ser insòlita: sóc jo qui els fa unes preguntes: a qui beneficia la meva mort? Qui té, a Torrelles, vuit milions no declarats per contractar algú per assassinar-me? Jo no ho sé, però aquí només hi ha 2.175 habitants, i tots ens coneixem.
Miralles va aportar una mica més de confusió al cas. Va explicar que des de que va accedir a lalcaldia ha rebut amenaces de mort constants, i podria ser que el motiu sigui una venjança. Sense dir-ho apunta cap a loposició de CiU, als quals acusa de no haver-me ni trucat perquè no em perdonen la moció de censura i que tot surti a la llum pública. Més confusió. Ningú oblida que laccés de Salvador Miralles a lalcaldia, gràcies al suport de PSC, ja va ser polèmic i confús. Ell no sha considerat mai un trànsfuga perquè sempre he anat a les llistes com a independent, i va recordar que la investigació dels Mossos continua oberta, tot i que ell no porta escorta. Dos dels presumptes implicats en lintent dassassinat, Isidre A. T, en llibertat amb càrrecs, i el seu fill, Sergi A. T. han estat expulsats del Partit Popular, formació a la qual militaven des del 1993
(article publicat al diari Avui el dia 28 d'octubre de 2005)
PUBLICITAT
PUBLICITAT