Vegueria del Penedès

Salvador Miralles alcalde de Torrelles de Foix crea més confusió al seu pressumpte intent d'assassinat


Bernat Deltell

30-10-2005 18:01

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

“La requalificació dels terrenys de Can Coral no és el motiu pel qual m’han volgut assassinar”, va explicar ahir en roda de premsa l’alcalde de Torrelles de Foix Salvador Miralles. Així, doncs, quin és el motiu? La resposta que van rebre els periodistes va ser insòlita: “sóc jo qui els fa unes preguntes: a qui beneficia la meva mort? Qui té, a Torrelles, vuit milions no declarats per contractar algú per assassinar-me? Jo no ho sé, però aquí només hi ha 2.175 habitants, i tots ens coneixem”.

Miralles va aportar una mica més de confusió al cas. Va explicar que des de que va accedir a l’alcaldia ha rebut amenaces de mort constants, “i podria ser que el motiu sigui una venjança”. Sense dir-ho apunta cap a l’oposició de CiU, als quals acusa de “no haver-me ni trucat” perquè “no em perdonen la moció de censura i que tot surti a la llum pública”. Més confusió. Ningú oblida que l’accés de Salvador Miralles a l’alcaldia, gràcies al suport de PSC, ja va ser polèmic “i confús”. Ell no s’ha considerat mai un trànsfuga “perquè sempre he anat a les llistes com a independent”, i va recordar que la investigació dels Mossos continua oberta, tot i que ell no porta escorta. Dos dels presumptes implicats en l’intent d’assassinat, Isidre A. T, en llibertat amb càrrecs, i el seu fill, Sergi A. T. han estat expulsats del Partit Popular, formació a la qual militaven des del 1993

(article publicat al diari Avui el dia 28 d'octubre de 2005)

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.