Vegueria del Penedès

FLASH

Taller de cuina romana al Museu Víctor Balaguer


VD

03-11-2005 21:48

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els monitors del taller, vestits a l'estil romà, acompanyaran als participants del curs de cuina a fer una visita a l'exposició. Després de veure la mostra, els alumnes elaboraran plats romans senzills extrets de les fonts clàssiques. Els participants podran manipular alguns instruments de cuina que feien servir els romans, com ara el morter.
El taller finalitzarà amb una petita degustació de menjar romà als jardins del museu.

Aquesta activitat, que es farà diumenge al migdia, està realitzada pel Grup de Recerca històrica KUANUM que s'ha especialitzat en la reconstrucció gastronòmica.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.