DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

GIMNÀSTICA RÍTMICA

El Club Rítmica Olèrdola estrena la Copa Base Individual amb un or al Vendrell


C. C. Olèrdola

28-09-2026 10:59

Víctor Sierra es proclama campió en categoria cadet masculina en la primera fase de la competició, mentre que Aina Díaz i Esther Andreu acaben sisena i tretzena, respectivament

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

Víctor Sierra i Aina Díaz i Esther Andreu. Eix

El Club Rítmica Olèrdola ha començat amb bon peu la seva participació a la Copa Base Individual. Aquest diumenge, el club olèrdolenc ha estat present al Vendrell en la primera fase de la competició, amb tres gimnastes que han ofert bones actuacions i han aconseguit resultats destacats.

El millor resultat ha estat el de Víctor Sierra, que s’ha proclamat campió de la categoria cadet masculina i ha pujat al capdamunt del podi per recollir la medalla d’or.

En categoria cadet femenina, Aina Díaz ha finalitzat en una meritòria sisena posició, mentre que Esther Andreu ha ocupat el tretzè lloc.

Des del Club Rítmica Olèrdola han valorat positivament el debut dels tres gimnastes en aquesta nova competició i han destacat, més enllà dels resultats, la feina realitzada durant els entrenaments, així com el compromís i la constància demostrats en la preparació dels exercicis.

El club també ha volgut felicitar Víctor Sierra, Aina Díaz i Esther Andreu per les seves actuacions i agrair la tasca de l’equip tècnic, que els acompanya durant tot el procés de preparació i competició.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.