PUBLICITAT
PETANCA
30-09-2026 17:25
Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.
Tarda rodona i de celebració a la façana marítima vilanovina. El Club Petanca Vilanova i la Geltrú va signar aquest diumenge una actuació impecable per estrenar de la millor manera possible les noves pistes del parc de Ribes Roges, sumant una clara i contundent victòria per 15 a 1 davant el CP Mediterrani - Bellvitge en la segona jornada de la Lliga Provincial.
El conjunt local va desplegar un joc gairebé perfecte que no va donar opció al rival en cap moment. Totes les rondes es van anar decantant de costat vilanoví gràcies al bon domini i adaptació als nous terrenys de Baixamar. Unes pistes tècniques, plenes de dificultats modificades i adaptades de cara als reptes d'aquesta nova etapa a la Segona Divisió.
Amb aquest resultat, els del Garraf sumen ja quatre punts en el caseller i es col·loquen en una meritòria tercera posició a la classificació del seu grup, confirmant el bon inici de campanya.
La pròxima jornada, el CP Vilanova i la Geltrú afrontarà una sortida exigent visitant les pistes del CP Pubilla Cases, un dels clubs històrics i de referència en aquesta disciplina esportiva.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT