DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

La darrera tarda literària de Ribes es dedica a la violència de gènere


Ajt. Sant Pere de Ribes/Nota Premsa

29-11-2005 18:34

Imatge de la tertúlia a la biblioteca Manuel de Pedrolo de Ribes.

Coincidint amb la tertúlia de les tardes literàries que organitzen la Biblioteca Manuel de Pedrolo i l’Ajuntament el darrer divendres de cada mes, el passat 25 de novembre, Dia Internacional contra la violència vers les dones, es va comentar la novel•la Huída imposible, de l'autora americana Anna Quindlen, on es tractava la situació d'una dona maltractada.

La tertúlia va iniciar-se amb la lectura del manifest contra la violència de gènere de la Federació de Municipis de Catalunya i, posteriorment, també es va presentar la guia de lectura que la biblioteca ha elaborat per als seus usuaris i que recull tot el material de consulta que es troba en el centre per aprofundir en aquest tema.

Aquests documents, que encara es poden consultar a la biblioteca de Ribes, van estar exposats durant tota la vetllada literària. A més, durant l’acte es van mantenir enceses diverses espelmes com a homenatge a les víctimes que han mort a causa de la violència de gènere

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.