FLASH
22-12-2005 20:49
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dilluns a la nit es va fer el primer tall de trànsit i els operaris van poder treballar les 12 bigues que suportaran el pont, que unirà els sectors de Fondo Somella i la Carrerada. El pont tindrà uns 30 metres de llargada i una amplada de dos carrils, que es podran ampliar posteriorment a quatre carrils. A més de les bigues, també s'han instal·lat ja les xarxes de protecció i diverses plaques de la superfície del pont.
La construcció del pont forma part de les obres d'urbanització del sector Fondo Somella, que han tornat a provocar aquests dies el neguit dels veïns. Després de l'aturada dels treballs d'aquest estiu, quan la constructora va voler renegociar el preu de les obres, els veïns creuen que es produirà un nou retard perquè veuen que els treballs no avancen i que s'apropa la data límit del 15 de febrer.
Segons PIVSAM, les obres s'han trobat les darreres setmanes amb un nou condicionant: una línia de mitjana tensió que passa pel sector i que no permetia posar en servei els nou transformadors sense el permís de Fecsa, que s'ha aconseguit finalment aquests dies. Per això calculen que les obres finalitzaran al març. Malgrat això, els veïns consideren que aquest problema només retardaria les obres del carrer Vinyet, on es troba la línia de mitja tensió.
PUBLICITAT
PUBLICITAT