DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Detenen el màxim responsable de la cèl·lula jihadisa desarticulada a Vilanova i la Geltrú


VD

12-01-2006 21:48

És el marroquí Omar Nakcha i va facilitar la fugida dels autors dels atemptats de l'11-M

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La policia ha detingut a Santa Coloma de Gramanet al marroquí Omar Nakcha, màxim responsable de les dues cèl·lules desarticulades dimarts a Vilanova i la Geltrú i a Madrid i el País Basc. Però la detenció també permetrà a la policia aclarir altres investigacions antiterroristes on Nakcha desenvolupava un paper important.

La policia creu que Nakcha podria haver ajudat a fugir alguns dels implicats en els atemptats terroristes de l'11-M a Madrid. Omar Nakhcha va néixer el 30 d'octubre de 1982 a Lsar Kebir, al Marroc, i la policia creu que té un paper força rellevant en les trames del terrorisme d'arrel islamista a Espanya.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.