Vegueria del Penedès

TENNIS TAULA

tennis taula. Oriol Monzó i el Borges segueixen en ascens a superdivisió


Jordi

15-01-2006 20:55

Dos punts del sitgetà cada cop mès consolidat a superdivisió

Oriol Monzó

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El sitgetà Oriol Monzó jugava a L’escala, ex-equip seu amb el Borges Envelats Valls, en el duel català de la jornada a superdivisió, que ha estat clarament pels de les Garrigues per 5-1. Oriol guanyava els seus dos punts el primer amb molt treball sobre Cristobal Garcia per 3-2 i el segon sobre Jordi Piella per 3-1 amb el partit ja resolt. Els seus companys el xines Bin Hu i Koutsenko acabaven la feina. Ara pugen un lloc a la classificació fins al sisè lloc i afrontaran la resta de lliga amb molta tranquilitat.
http://www.fctt.org/

http://www.fttcv.org/ELIGAMENUsum.asp?IDNIVEL=11&IDGRUPO=%DANICO

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.