PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
20-01-2006 0:44
Inaugurat el novembre del 2004, Dolce Sitges ha acollit durant el 2005 un total de 55.170 clients, xifra que engloba tant als clients que han utilitzat lhotel com un centre de reunions i conferències, i a aquells que han fet un ús més lúdic de les installacions i serveis com el Dolce Vital Spa i els restaurants Verema i Esmarris.
Del total de clients, més de 34.700, és a dir un 60% aproximadament, pertanyen a reunions i convencions, sent el maig i el juny els mesos de major contractació. Pel que fa a la procedència dels grups i empreses que han celebrat reunions al Dolce Sitges, el 59,9% són dàmbit internacional, mentre que el 40,1% corresponen a empreses nacionals. Pel que fa sectors econòmics, el major volum de contractació correspon a empreses del sector automobilístic (39%), seguides dempreses de consultoria (14%), companyies del sector dalimentació (12%) i químiques (10%), farmacèutiques (9%), cosmètica (7%), bancs (6%) i informàtica (3%).
En conjunt, Dolce Sitges ha facturat al llarg del 2005 12,7 milions deuros. Francisco José Jiménez, director general de Dolce International a Espanya, expressa satisfacció pels beneficis obtinguts senyalant que: Els bons resultats econòmics de la operació són sens dubte una notícia excellent però tanmateix, la millor notícia és lalt nivell de satisfacció dels nostres clientes, que shan mostrat disposats a repetir, i del mercat i també dels clients que, fins i tot amb només un any dexistència, han reconegut el Dolce Sitges com el Millor Hotel per a Convencions a través de la revista Business Traveller.
Si bé el Dolce Sitges ja ha estat reconegut com una de les millor installacions en el mercat de reunions i conferències espanyol, el 40% dels visitants, és a dir uns 20.500 clients, shan allotjat a lhotel estant de vacances o per gaudir dels excellents serveis de què disposa lhotel, com els restaurants i el Dolce Vital Spa. Aquesta mena de clients es concentra sobretot els caps de setmana i especialment durant els mesos de juliol i agost. La proximitat a la ciutat de Sitges i a les seves platges, el camp de golf o la gran oferta dactivitats doci i gastronomia han atret de forma important el turista exigent cap al Dolce Sitges.
Les previsions per al 2006 són positives i situen la facturació per sobre dels 18 milions deuros. Segons Francisco J. Jiménez, a dia davui, ja comptem amb un important nivell de reserves realitzades que, en molts casos, provenen de companyies que ja han celebrat reunions al Dolce i han expressat un alt grau de satisfacció. A més de continuar oferint un servei altament professional en la celebració de reunions, un dels objectius per al 2006 és incrementar els volums relatius al turisme de vacances i els que fan referència als altres serveis com els restaurants i Dolce Vital Spa.
Dolce Sitges és lúnic resort de Dolce International a lEstat Espanyol. Davant del bon funcionament de lhotel, el grup continua interessat en construir dos nous resorts a Espanya en els propers tres anys, que subicaran previsiblement als voltants de Madrid i la costa andalusa. A Europa, Dolce International compta amb dos resorts en Alemanya, dos a França, un a Holanda i un altre a Bèlgica. Dolce International, a més de gestionar loperació, és copropietària en un 50% de Dolce Sitges, mentre que laltre 50% pertany a la societat MedGroup, companyia especialitzada en el desenvolupament de grans projectes immobiliaris i doci.
Dolce Sitges va obrir les portes a mitjans doctubre 2004 i és el primer resort a Espanya dissenyat per acollir conferències, congressos, incentius i actes especials, així com turisme de vacances dalt nivell. Està situat a 30 minuts de laeroport de Barcelona en un indret immillorable, al costat del golf de Sitges, i amb unes fabuloses vistes al mar Mediterrani. Dolce Sitges compta amb 263 elegants habitacions i suites, i 35 sales de reunions i 2 amfiteatres completament equipats amb la última tecnologia per a la celebració de reunions dempresa. A més, disposa de 2 restaurants i 2 bars, i el Dolce Vital Spa amb piscina interior climatitzada i 4 piscines exteriors, banys de vapor, jacuzzi, fitness center i 8 sales de tractament.
Sobre Dolce International www.dolce.com
Dolce Internacional és una companyia especialitzada en resorts i centres de reunions i conferències. El seu compromís és oferir als clients internacionals la millor experiència al món per a les reunions de treball. Fundada lany 1981 pel President i Conseller Delega, Andrew Dolce, Dolce International és reconeguda com lempresa líder en la indústria dels centres de conferències amb 22 destins de reunions a Europa, EE.UU. i Canadà.
Sobre MedGroup www.med-group.info
MedGroup és una empresa creada el gener del 2.000 especialitzada en el desenvolupament de grans projectes immobiliaris i doci amb una divisió hotelera que desenvoluparà 3.500 habitacions. La societat està participada en un 45% per Soros Real Estate Partners i 45% per Perry Capital, que aporten solidesa en la capacitat de gestió dun experimentat promotor internacional per fer front afrontar grans projectes, i en un 10% pel Conseller Delegat Jordi Robinat,amb un alt coneixement i experiència en el sector immobiliari local.
Per a més informació contacteu amb:
Isabel Vea / Oscar Iniesta
ivea@arenalia.com / oiniesta@arenalia.com
Arenalia Comunicación - Telf. 93 232 00 44 Fax. 93 265 79 96
C/ Casp 82, 2º 1ª 08010 Barcelon
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT