PUBLICITAT
FLASH
03-02-2006 0:51
Els manifestants han volgut denunciar amb aquesta concentració que uns agents de la Policia Nacional van insultar i agredir físicament a tres joves que van ser detinguts de matinada per fer un mural en una paret. Els fets van tenir lloc a les quatre de la matinada del 2 de febrer, quan tres militants de l'Esquerra Independentista van ser enxampats per la policia fent un mural per a la Campanya Unitària per l'Autodeterminació.
Segons els joves, quatre agents els van identificar i els van acusar dun delicte de danys: "El que havia de ser una identificació va acabar sent una detenció illegal sense informar-los dels nostres drets", lamentaven els tres nois, que asseguren quan van arribar a la comissaria els van intimidar i insultar. Però els detinguts diuen que un dels agents del Cos Nacional de la Policia els va colpejar repetidament al cap i a les cames. Els nois han presentat un informe mèdic que certifica les contusions al cap i les cames i asseguren que en les properes hores presentaran una denúncia contra els agents per l'agressió.
La concentració d'aquest dijous a la tarda ha transcorregut sense incidents i els joves han convocat una nova manifestació aquest divendres a les set de la tarda a les portes de la comissaria.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT