PUBLICITAT
NOTA DE PREMSA
14-02-2006 0:13
La trobada va resultar, també una oportunitat de debat i intercanvi dopinions sobre temes despecial rellevància pel que fa a lactualitat nacional i local. En aquest sentit la militància dERC a Vilanova presta un suport unànime a la decisió del grup municipal de no donar suport a la proposta plantejada sobre Platja Llarga i que implica la construcció de més de 1.700 habitatges, a lhora que es mostra partidària desgotar tota possibilitat que faci possible la preservació, no únicament daquest paratge, sinó també del seu entorn.
Pel que fa a làmbit nacional, la secció local de Vilanova i la Geltrú subscriu la decisió de la direcció nacional dERC de no acceptar un pacte de rebaixes sobre lEstatut, com el que representa el de Mas i Zapatero. El parlament va fer una proposta consensuada per pràcticament tot larc parlamentari i el president de govern de lestat va fer una promesa i és sobre aquest dos eixos que shavia de treballar.
Per altra banda la secció local dERC a Vilanova posa autobusos gratuïts a disposició de tots aquells ciutadans i ciutadanes que vulguin participar a la manifestació del dissabte 18 de febrer a favor del dret dels catalans a decidir com volem els nostre Estatut. La manifestació convocada per la Plataforma pel Dret a Decidir sortirà de la plaça dEspanya a les 17 h i acabarà a la plaça de Catalunya. Els autobusos de Vilanova i la Geltrú sortiran a les 14.30h de lestació de Renfe i per reservar una plaça sha de trucar al 652 36 94 71.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT