Vegueria del Penedès

FLASH

El conseller Joaquim Nadal fa una conferència a Vilanova sobre el ferrocarril


VD

14-03-2006 22:55

La consellera de Cultura, Caterina Mieras, també visitarà demà dimecres la ciutat

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El conseller Joaquim Nadal també parlarà sobre el nou Pla d’infraestructures de transport de Catalunya, en una activitat organitzada per l’Associació d’Empresaris Garraf-Alt Penedès-Baix Penedès (ADEG). La conferència tindrà lloc a les 14.30 hores al Restaurant La Cucanya. Posteriorment, a les 16.30 hores, el conseller es traslladarà a Sant Pere de Ribes, on signarà amb l’alcalde, Josep Antoni Blanco, un conveni de col·laboració per a finalitzar l’execució de la Rambla del Garraf, que correspon al condicionament de l’antiga carretera C-246. La signatura se celebrarà a la mateixa Rambla del Garraf a l’alçada de la Vilanoveta.

D'altra banda, també és previst que la consellera de Cultura, Caterina Mieras, visitarà demà dimecres la ciutat per reunir-se amb l'equip de govern de Vilanova. La consellera visitarà les instal·lacions del Teatre Principal, que es sotmetran a una rehabilitació integral en els propers mesos.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.