FLASH
16-03-2006 23:49
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Caterina Mieras també va anunciar durant la seva visita a Vilanova i la Geltrú que assumirà la meitat del cost de les obres de rehabilitació de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer i que el seu departament invertirà 1.600.000 euros per ampliar l'Arxiu Històric Comarcal, ubicat al castell de la Geltrú.
La visita de la consellera de Cultura va coincidir amb la maratoniana jornada del conseller Joaquim Nadal a la comarca. Mieras es va comprometre amb el govern local a ajudar econòmicament al Festival Internacional de Música Popular i Tradicional i a Trapezi.
PUBLICITAT
PUBLICITAT