PUBLICITAT
22-03-2006 13:17
En la XIII edició de la Fira dArt de Sitges, que es celebrarà els propers dies 25 i 26 de març i 1 i 2 dabril, els museus de Sitges estaran presents, com lany passat, gràcies al punt dinformació que shabilitarà per difondre les diferents propostes i activitats culturals de la vila. A més dels tríptics i fulletons explicatius, amb la difusió dels continguts dels museus, el visitant podrà trobar exemplars dalgunes de les publicacions que habitualment es troben a la venda en els museus. Com en ledició anterior, els artistes que exposaran en aquesta convocatòria podran oferir entrades gratuïtes als museus amb la compra duna altra (2x1), per tal dobsequiar als seus compromisos o clients. La promoció dóna accés a un museu o a ladquisició de lentrada combinada per visitar els tres equipaments fins el dia 30 dabril de 2006.
Dies 25 i 26 de març, i 1 i 2 dabril
Carpa del Passeig de la Ribera
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT