FLASH
22-03-2006 23:36
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La tramitació de l'EMD va ser un dels punts més destacats de l'ordre del dia del ple municipa, durant el qual els diferents representants polítics van tornar a mostrar els seus arguments per posicionar-se a favor o en contra de l'EMD. En total, s'havien presentat un miler d'al·legacions, que van ser rebutjades pel govern municipal agumentant que no existeixen elements jurídics que obstaculitzin la constitució de l'entitat municipal.
D'altra banda, durant el ple va presentar la seva renúncia al càrrec la regidora de Cultura i Joventut de Ribes, Serveis Econòmics i Recursos Humans, Marta Marfany, que va justificar la seva decissió per motius personals. Visiblement emocionada, la regidoria es va acomiadar després de set anys a l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes. En el proper ple municipal, Montserrat Coll substituirà a Marfany dins del grup socialista.
PUBLICITAT
PUBLICITAT