FLASH
05-04-2006 22:15
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Dolce Sitges ha estat lescenari escollit per Yamaha Motor España per celebrar el seu 25è aniversari. Unes 430 persones de Yamaha, representants de concessionaris de les tres divisions a lEstat espanyol motos, nàutica i ATV (quads) - i empreses proveïdores es van reunir ahir dimarts, 4 dabril, a lhotel i van assistir a la presentació dalguns dels nous models de motos exposats a la Sala Sitges, entre els quals destaca, com a novetat, la XV 1900 Midnight Star, que encara no està al mercat, així com la Yamaha JOGR GP en blanc i negre i la Aerox Replica amb nova imatge.
La reunió dahir va comptar amb lassistència del president mundial de Yamaha Motor Company, Sr. Kajikawa-san, i semmarca dins dels actes de commemoració del 25è aniversari que sorganitzen al llarg daquest any 2006. La decisió de celebrar aquesta trobada al Dolce Sitges ha estat motivada per la capacitat i elegància de les installacions de lhotel i per la vinculació de Yamaha Motor España amb la vila de Sitges, ja que és on fan les proves dels seus productes de nàutica.
PUBLICITAT
PUBLICITAT