Vegueria del Penedès

FLASH

La zona blava de Vilanova arriba als voltants de l'església de Sant Antoni


VD

07-04-2006 9:01

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

L'empresa municipal VNG Aparcaments posarà en funcionament la propera setmana la nova zona blava a l'entorn de l'església de Sant Antoni. En total, s'han creat 25 places d'aparcament regulat distribuïdes per la plaça de les Neus, entre l'edifici de Correus i el carrer de l'Aigua, el carrer de Sant Antoni i la plaça de l'Arxiprest Garriga.

L'horari d'estacionament regulat serà de 9 a 13 i de 5 a 20.30 h, de dilluns a divendres, com a la resta de la zona blava del centre de l ciutat. Els dissabtes funcionarà de 9 a 14 i de 17 a 20.30 h i la tarifa comú tots els dies serà d'1,65 euros a l'hora.


Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.