DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

La policia troba mort dins del seu cotxe un veí de Cubelles


VD

26-04-2006 23:51

La Policia Local va rebre l'avís dels fets dilluns, cap a les 9 del matí, a la masia del Salze

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Els agents locals es van personar en l'indret dels fets alertats per un veí de la masia que a les 8,50 hores del dilluns va avisar de la presència d'un vehicle accidentat a l'entrada del garatge de la casa que l'impedia treure el seu tractor, segons fons policials.

Tot i que encara es deconeixen les causes de la mort, el cadàver no presentava signes externs de violència, el que fa pensar que l'home va morir per causes naturals. L'autòpsia determinarà els motius exactes de la mort. Amb tot i segons les primeres investigacions, L.Q.A. hauria patit algun problema cardíac i hauria perdut el coneixement mentre conduïa pel camí rural. La víctima va perdre el control del vehicle, una furgoneta, que va patir un lleu accident contra la porta del garatge de la masia.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.