FLASH
05-05-2006 11:05
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El primer dels actes d'enguany tornarà a ser el pregó el 29 de maig a la plaça de la Vila. Durant tota la setmana es portaran a terme diferents activitats, de les quals s'informarà puntualment mitjançant repartiment de fulletons i l'emissora municipal Ràdio Cubelles (107.5 FM).
El dinar d'homenatge a la Gent Gran, el 4 de juny al Pavelló Poliesportiu, clourà una vegada més els actes de commemoració de la Setmana. Per apuntar-se cal posar-se en contacte amb els responsables dels casals davis de Cubelles (Cimblanc i Caixa Penedès) a partir del 15 de maig. El preu del dinar és de 7.
Així mateix, per apuntar-se al transport adaptat, que trasllada a les persones amb dificultats de mobilitat fins al Poliesportiu, cal adreçar-se a loficina dAcció Social i Sanitat o bé trucar al 93.895.24.57. El període dinscripcions per al transport adaptat serà del 15 al 31 de maig.
PUBLICITAT
PUBLICITAT