DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

El Follonica nou Campió de la LLiga Europea


Llorenç Mateo

06-05-2006 20:20

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

En el segon partit disputat aquesta tarda i corresponent a la segona jornada de la Fase Final (Final Four) de la LLiga Europea que es disputa a Torres Novas (Portugal), el Porto ha guanyat al Noia Freixenet per 4 gols a 1, en un encontre que els portuguessos han dominat en tot moment.

Amb quest resultat el Follonica que ahir va apallissar al Porto i avui ha derrotat per la mínima al Reus Deportiu es proclama a manca de la jornada de demà nou Campió de la LLiga Europea.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.