FLASH
09-05-2006 9:51
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Segons fonts dels Mossos d'Esquadra, l'autor de l'atropellament conduïa una furgoneta Nissan Serena amb matrícula de l'Estat espanyol que ha fugit del lloc. Com a conseqüència de l'accident, l'operari José Antonio RC, de 40 anys i veí de Barcelona, va morir. Ràpidament la policia ha iniciat un dispositiu per tal de localitzar el conductor de la furgoneta.
Gràcies a la coordinació entre els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Cubelles, s'han pogut localitzar la furgoneta. Tot seguit efectius del cos de Mossos d'Esquadra s'han desplaçat al lloc i després de realitzar les proves d'alcoholèmia, s'ha comprovat que l'home pràcticament quadriplicava el límit permès.
Per aquest motiu, la policia ha procedit a la detenció del conductor de la furgoneta per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit, per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques i per un homicidi imprudent. El detingut, Antoni GP, de 49 anys, veí de Sant Pere de Ribes passarà avui a disposició del jutjat de Vilanova i la Geltrú.
PUBLICITAT
PUBLICITAT