DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Atropellen mortalment un operari a la carretera C-31 de Cubelles


VD

09-05-2006 9:51

Els Mossos detenen el conductor de la furgoneta, que quadriplicava la taxa d'alcohol permesa

Alçada de la C-31 on es va produir l'accident mortal. fdg/c. castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Segons fonts dels Mossos d'Esquadra, l'autor de l'atropellament conduïa una furgoneta Nissan Serena amb matrícula de l'Estat espanyol que ha fugit del lloc. Com a conseqüència de l'accident, l'operari José Antonio RC, de 40 anys i veí de Barcelona, va morir. Ràpidament la policia ha iniciat un dispositiu per tal de localitzar el conductor de la furgoneta.

Gràcies a la coordinació entre els Mossos d'Esquadra i la Policia Local de Cubelles, s'han pogut localitzar la furgoneta. Tot seguit efectius del cos de Mossos d'Esquadra s'han desplaçat al lloc i després de realitzar les proves d'alcoholèmia, s'ha comprovat que l'home pràcticament quadriplicava el límit permès.

Per aquest motiu, la policia ha procedit a la detenció del conductor de la furgoneta per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit, per conduir sota els efectes de begudes alcohòliques i per un homicidi imprudent. El detingut, Antoni GP, de 49 anys, veí de Sant Pere de Ribes passarà avui a disposició del jutjat de Vilanova i la Geltrú.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.