DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Les obres de reordenació de la zona de Can Perico de Sitges avancen


VD

18-05-2006 20:20

El projecte comporta la creació d’un carril bici des del Passeig Vilafranca fins al Passeig de la Ribera

Aquesta actuació que va començar aquest mes de maig ha comportat l’aixecament de la vorera, però sense afectar a la circulació, tant de cotxes com de vianants. La futura vorera estrenarà la pavimentació, la jardineria, les instal·lacions per a enllumenat i semàfors, i la ubicació de la parada d’autobús urbà del Passeig Vilanova, al marge del desmantellament de la benzinera i de la configuració de la nova rotonda que millorarà el trànsit i reduirà el col·lapse circulatori que es crea en la principal entrada a la vila.

Unes vies d’alumini marcaran les línies divisòries del futur carril bici de Sitges que permetrà anar del Passeig de Vilafranca fins al Passeig de la Ribera sense haver de circular amb els cotxes. El circuit s’iniciarà al carril bici existent al Passeig Vilafranca, es prolongarà per la nova vorera del Centre Comercial Oasis i continuarà pels carrers Sant Josep, Espalter, Espanya i Sant Antoni. La creació d’aquest carril bici comportarà destacades accions en les vies per on transcorrerà.

En aquest sentit, el carrer Sant Josep es transformarà en una zona de vianants i renovarà la jardineria, es mantindrà l’eliminació de les places d’aparcament dels carrers Espalter i Espanya els quals veuran renovats la jardineria i el mobiliari urbà, i, al mateix temps, es crearà un aparcament de bicicletes a l’inici del carrer Espalter.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.