DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Sant Pere de Ribes convida els veïns a participar en el pla de millora urbana


VD

18-05-2006 21:40

Aquest diumenge la plaça Marcer de Ribes acollirà la sessió de dinamització al carrer sobre el Pla de Millora Urbana del nucli. Durant el matí, d'11 a 14 hores, la gent que passi per la plaça Marcer podrà participar en els diferents recons que es muntaran per dir la seva respecte aspectes com l'entorn urbà, la mobilitat i d'altres.

Aquesta jornada servirà, a la vegada, per convidar a la gent a implicar-se en el procés de participació ciutadana d'aquest projecte urbanístic de futur i que assisteixin a les sessions de treballa que es faran amb posterioritat el 27 de maig i el 8 de juliol per la tarda a la Masia de Can Puig.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.