Vegueria del Penedès

FLASH

Vilanova, capital del circ de carrer durant tres dies


VD

18-05-2006 21:40

El festival Trapezi s'inaugura aquest divendres

La trapezista Fura en una imatge d'arxiu a Vilanova. fdg/ c. castro

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Durant tres dies, Vilanova i la Geltrú es converteix en la capital del circ de carrer. La fira Trapezi ocuparà tots els racons més emblemàtics de Vilanova amb espectacles de petit format, però de qualitat. La celebració de la desena edició es transforma a Vilanova amb noves propostes sobre el món del circ que es presentaran aquests dies a la ciutat.

El festival té aquest any un pressupost de més de 160.000 pel circ de carrer i els firaires. Però també als espectacles que no es faran a l'aire lliure, per alguns dels quals s'haurà de pagar una entrada de tres euros. Les actuacions de divendres i dissabte al Teatre Principal tindran aquest cost i els espectacles de dissabte i diumenge de la Vela de la Masia Cabanyes són gratuïts, encara que es necessita una invitació prèvia (màxim dues per persona)

Aquestes entrades i invitacions es podran adquirir a l'estand del Festival situat a la rambla Principal els dies 13 de maig (de 12 a 14 h i de 18 a 21 h) i 14 de maig (de 18 a 21 h), i a la plaça de la Vila els dies 19, 20 i 21 de maig (de 12 a 14 h i de 18 a 21 h)

A més, l'organització de Trapezi posarà a disposició del públic un servei d'autobusos per anar a la Masia Cabanyes. Aquests sortiran des de la rambla Samà (al davant de l'escola Pompeu Fabra), a les 22.45 h el dissabte 20 de maig, i a les 20.30 h el diumenge 21 de maig, i retornaran al mateix lloc un cop finalitzi l'espectacle.



Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.