PUBLICITAT
FUTBOL
04-06-2006 22:16
Els primers minuts de partit han estat vibrants el Vilanova ha jugat a un ritme altíssim i ja al minut 4 Avila ha tingut la primera oportunitat amb un xut que el porter ha pogut rebutjar. Sestava arribant bé per banda, amb un futbol ràpid, eléctric que ha portat de corcoll als onze homes balears. Tot just al minut 8 Santi Triguero ha anotat el primer gol de la tarda al rebre una pilota al vártex de larea petita, que amb un fort xut ha batut al porter visitant. Era el guiò perfecte per un partit daquestes característiques, veures amb el marcador a favor tant aviat ha donat molta confianza als homes de Santi Palanca, però aquest ritme dels primers deu minuts sha esvait de cop amb el pas dels minuts.
El Santa Eulàlia no ha arribat clarament a porta en tota la primera meitat, i el Vilanova tot i no disposar docasions clares era qui tractava de crear joc i aprofitar alguna passada vertical. Sellarés ha sofert durant tot el partit un marcatge molt estricte i ha fet que el 9 vilanoví no es sentís còmode, rebent a més copets en cada pilota que tocava. El partit havia entrat en una fase de moltes faltes al mig del camp, i el colegiat aragonés no ha tingut ni molt menys el mateix criteri pels dos equips al assenyalar-les, a més Avila ha vist com li xiulaven dos fores de joc, un dells molt discutit.
La represa ha estat un calc de linici del primer tempa, i ja al minut 4 Triguero ha engaltat una pilota morta prop de làrea petita fent pujar el segon al marcador. Un gol molt celebrat que obria les portes a loptimisme total, ja que no es veia un rival que pogués fer excessiu mal a dalt. Però després daquest segon gol el guiò sha tornat a capgirar i el partit ha tornat a entrar en aquella fase de poc ritme, aquest cop però agreujat per perilloses faltes a la frontal de làrea vilanovina. Els visitants amb els canvis, entraven millor per banda encara que sense excessiu perill, però això ha fet dubtar una mica a un Vilanova que tot I ser superior tècnicament no ha sapigut aprofitar les seves opcions per deixar leliminatòria sentenciada.
Això hagués pogut passar en una sortida a la contra ón Avila, Sellarés i Triguero incorporant-se a última hora han disposat dun 3 contra 2, però la defensa balear ha pogut tallar in extremis una passada a lespai que hagués deixat a Triguero sol davant el porter.
Continuaven havent-hi forçes faltes i el colegiat començava a agafar el protagonisme xiulant qualsevol caiguda dels jugadors visitants. Els minuts anaven passant, el Santa Eulàlia ha disposat de fins a tres llençament de falta molt perillosos, i en un dells Rueda, amb un golàs que ha entrat per lescaire, fent inútil lestirada de Manel, ha fet pujar el 2-1 al marcador. Pocs minuts abans del gol Gimeno havia entrat al camp substituint a Avila, Palanca ha buscat tenir més preséncia al mig del camp amb aquest canvi, i això sha aconseguit encara que potser després més dun ha trobat a faltar el 10 vilanoví sobre el terreny de joc. També Toni Perez ha entrar substituint a un bregador Nefta.
Així doncs 2-1, un resultat just, un pél perillós per encara el partit danada ja que els valdria amb un 1-0 passarien a la següent eliminatòria. Tot i això sha de ser optimista, pensant que el Vilanova ha demostrat ser molt millor equip i que a les illes, disposant de més espais pot fer mal amb un gol que posaría les coses molt de cara.
Diumenge vinent a les 19:00, el partit de tornada on sabrem si aquest Vilanova continua endavant engrandint la llegenda.
JUGADOR X JUGADOR
Manel: Segur en les sortides, no ha pogut fer res en el gol visitant.
César: Bé en defensa, ha jugat amb criteri aportant molta seguretat.
Valldosera: En la seva linia, perfecte.
Boira: Bé al tall, i ajudant en les jugades per banda.
Víctor Duràn: Un mur, ha anulat totes les accions que entraven per la seva banda
Juanje: Vistòs, ha aportat molt ordre i ha distribuit bé al mig del camp
Nefta: Tapat al mig del camp, no ha entrat tant en joc com en altres ocasions.
Alquezar: Segur, perfecte tant en el tall com en la pivotació
Avila: Eléctric. Ha aportat perill per banda.
Triguero: Golejador. Dos gols i un bon joc per lesquerre.
Sellarés: Tapat. Lhi han fet un marcatge molt fort. Els seus gols volaràn cap a Eivissa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT