Vegueria del Penedès

FLASH

Els Bordegassos volen fer a Barcelona els primers castells de vuit de l’any


MARC ORTIZ

06-06-2006 22:08

Els tiquets de la Festa de la vedella s’exhaureixen per segon any consecutiu

El parc de Ribes Roges va ser l'escenari de la Festa de la Vedella. fdg/rita lamsdorff

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Després d’un assaig de tronc tan positiu, la voluntat de la tècnica bordegassa de cara a l’assaig del divendres 9 de juny serà poder provar les pinyes de tres i el quatre de vuit. Perquè sigui possible l’assistència de castellers a l’assaig haurà de ser encara molt més alta que divendres passat. Els Bordegassos estaran acompanyats a plaça pels Minyons de Terrassa i els Castellers de Barcelona. La diada tindrà lloc a la plaça Sant Jaume de Barcelona, diumenge a partir de les 12 del migdia.

El desenvolupament d’aquesta actuació serà molt important i sens dubte condicionarà la planificació dels assajos que manquen per la Festa major de Vilanova. Una gran actuació, a aquestes alçades de temporada, trauria pressió del damunt als vilanovins i, fins i tot, permetria començar a pensar en nous reptes. La plaça Sant Jaume de Barcelona sempre ha estat un espai amulet pels grocs. Els vilanovins hi van descarregar el seu primer castell folrat i el primer tres de nou. A més, fa dures temporades que els Bordegassos hi fan els seus castells de vuit més matiners.

Nou èxit de participació a la Festa de la Vedella

La Festa de la Vedella segueix consolidant-se com una data clau del calendari festiu bordegàs. El passat dissabte, la colla castellera de Vilanova organitzava la sisena edició d’aquesta festa i, per segon any consecutiu, els tiquets de sopar es van exhaurir. Més de 300 persones van degustar una vedella a la qual els cuiners cada cop li tenen més ben presa la mesura. Durant tot el dia, el parc de Ribes-roges va ser la seu d’una festa carregada d’activitats diverses; des d’una gimcana infantil amb presència de canalla de colles convidades fins al tradicional partit de futbol. La festa es va cloure amb un concert de l’orquestra Combo 91.

La colla dels Bordegassos vol agrair a les següents institucions, empreses i comerços la seva col•laboració desinteressada amb la festa: Ajuntament de Vilanova, Caixa Penedès, Canal Blau, Diari de Vilanova, Fincas Voramar, Unmón - Serveis educatius i de lleure, Seguros Julian Ortega, Tebor, Fruites Montse, U.S.M., La Montserratina, Cafès Brik, Cigrons Sufre, Coporc S.A., Carns B, Celler Can Pujol, FIATC i Seguritas Direct.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.