DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FLASH

Raquel Martín i Sira Matas amb la Fundació Privada La Granja, guanyadores del 1r Concurs de Dones Emprenedores de Sitges


VD

08-06-2006 1:07

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Projectes de botigues, de clínica dental, d’empresa de seguretat, de domòtica, de perruqueria, de centre d’equitació, d’empresa de tractaments naturals, de buffet jurídic, d’agència de comunicació i de guarderia, entra d’altres, són un exemple de la varietat laboral i professional de les dones de Sitges, els quals han estat avaluats per un jurat expert.

Les guanyadores Raquel Martín i Sira Matas van ser premiades amb 3.000 euros, destinats al seu centre d’equitació adaptada amb la idea d’apropar el món del cavall i la natura a tots els vilatans.
La primera finalista va ser Elena Carretero amb el seu projecte de domòtica, una tècnica informàtica i teleinformàtica aplicada a l'automatització del funcionament dels habitatges, va rebre 600 euros per un projecte ben diferent al de la Fundació La Granja. El mateix que la segona finalista, Vinyet Vivó i la joieria Baluard Joies, qui va recordar el padrinatge del Centre d’Iniciatives Econòmiques Nivell 10.

El Concurs de Dones Emprenedores, conduït per les regidories de Promoció Econòmica i per a la Igualtat de Gènere i cofinançat per l’ADEG i La Caixa, neix amb la voluntat de fomentar l’autoocupació i la creació d’empreses per part del col·lectiu de dones sitgetanes, d’establir una via alternativa per a l’accés al món laboral i de reconèixer la importància de les iniciatives empresarials en la dinamització de l’economia local.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.